Contact

Een afspraak maken
Stuur een mailtje naar sandra@werkenaanjegezondheid.nl .
Of bel met 06-14647943.
Vaak zal ik niet kunnen antwoorden, spreek dan in op de voicemail.

Voor de behandeling zou ik graag een korte anamnese en een behandelovereenkomst van je ontvangen. Deze kun je hier downloaden.
Het is in overleg ook mogelijk om een telefonisch consult af te spreken.

Behandelovereenkomst 2019
Korte anamnese

Praktijkadres
Vecht 23
1273 WE Huizen
Telefoon: 06-14647943

e-mail: sandra@werkenaanjegezondheid.nl
website: www.werkenaanjegezondheid.nl

KvK: 62331922,  BIG nummer 89026894417,  BTW nummer NL001282259B26

Routebeschrijving
Naar Vecht 23 te Huizen
De vecht 23 benader je vanaf de Delta. Als je de straat inrijdt is er vrij snel een nummer 23. Dit is Mark 23. Ga echt vanaf het pleintje de straat (de vecht) in. Nummer 23 is schuin tegenover een bruggetje in een knik van de weg.

Tarieven
Een consult duurt ongeveer 1 uur en kost 75 euro.
Graag voldoen bij de afspraak liefst per pin.
Er is een pinautomaat aanwezig.
Sommige aanvullende ziektekostenverzekeringen vergoeden een deel van de rekening.
Raadpleeg hiervoor uw verzekering onder vermelding van mijn AGB-code 90101988

Verhindering
Bij verhindering zou ik het op prijs stellen als de afspraak uiterlijk 48 uur van te voren wordt afgezegd. Dan kan ik de afspraak nog door een ander laten innemen.
Bij afzegging van de afspraak binnen 24 uur, ben ik genoodzaakt het geplande tarief in rekening te brengen.

batc logo

Beroepsvereniging
Ik ben lid van de beroepsorganisatie BATC: registratienummer BR02357
De praktijk valt onder het Klacht en Tuchtrecht van de BATC    KB1604

Als BATC therapeut beschik ik over een aansluiting bij een geschillencommissie waardoor ik tegemoet kom aan de eis zoals die door de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) verplicht wordt gesteld. Het reglement behorende bij de Geschillencommissie waarbij ik aangesloten ben kunt u via de link downloaden. Reglement Geschillencommissie

Indien u een klacht hebt meld deze dan eerst bij de BATC die een mediation traject zal starten. Indien dit geen bevredigende oplossing biedt wordt uw klacht gemeld bij de geschillencommissie.